2009. március 16., hétfő

robi blogol

Csók innen Franciao.-ból!
Nos, végre sikerült leülnöm a gép elé.

A napjaink telnek rendesen, már kb. felénél tartunk az utunknak. Az eddigi hetekben sok minden történt, legelőször is, hogy itt a házban - ami nem mellékesen, egy óriási épület-, végül is nem lesz ilyen házi uszoda féleség, hanem felújítjuk a hálószobákat, meg bővítési munkálatok zajlanak.
Aztán meg, hogy cseppet se legyen egyhangúnak mondható a helyzet, Bélának időközben akadt lent a tenger parton munkája, és végül aztán úgy döntött, hogy magával visz engem is. Tehát két hete hétfő reggel útra keltünk, délnek, hogy Monaco és Nizza között egy hatalmas luxus szálloda felújításánál Béla a medencék beton dekorációban részt vegyen. Én meg, mint újdonsült segédje kísértem el erre a kalandra. No hogy rövidre fogjam, pár óra alatt kiderült, amit előre a telefonon nem lehetett a legapróbb részletekig tisztázni, hogy ezt a feladatot nem neki találták ki, így nem is tétováztunk, irány haza, úgyhogy kedd este már újból St. Foy-ban voltunk. Mindenesetre nagy élmény volt belepillantani egy röpke időre a Cote d'Azur világába igaz szezonon kívül. Egy panzós szállás 3 buszmegállóra Monacótól (Villefranche sur Mer - az öböl lenyűgöző), a szálloda a 40 vállalattal akik egyszerre szorgoskodnak, hogy 2 hónap múlva nyitni lehessen - volt ott vagy 200 ember: betonozás, vízszerelés, medence építés, burkolás, minden egyszerre, a nagy hallban, mintha bomba robbant volna, óriási felfordulás, hatalmas sürgés-forgás, látszólag veszettül nagy fejetlenség, de az idő nagy úr, kapkodni kell. Szerintem egy szoba sem volt, amit ne kaptak volna szét. Mindenesetre a két hétből 2 nap lett, viszont így itt a házon nem áll a munka addig sem. Beletelt itt azóta egy-két napba míg terveket szőttünk, meg felmértem a ház méreteit, aztán készítettem pontos rajzokat a házról a sz-gépen, meg a nagyobbik hálót kicuccoltuk, szétkaptam a beépített szekrényt, a falakat újra gletteltem, egész babán néz már ki. Holnap sztem szerzünk szalagparkettát-clickeset, meg festéket a falra, szóval nem unatkozunk.

1 megjegyzés:

  1. Micsoda élmények!!!

    Én két hete számítógépeket vizsgálok, selejtezek, majd amelyik megmarad, arra xp-t telepítek. Lassan teljesen kockafejű leszek.
    Nem túl magas az adrenalin szintem.

    Csók!
    snc

    VálaszTörlés